Startside

onsdag den 16. oktober 2013

To weekenders arbejde


Har de sidste to weekender flettet med pil. Forrige weekend var jeg på kursus og i denne weekend har jeg flettet med en veninde. Det har bare været hyggeligt, ren terapi. Her et par billeder af de sidste to weekenders hårde arbejde.

Denne her er den første kurv jeg lavede, er nu ganske tilfreds med resultatet. 


Så kom der lidt mere styr på teknikkerne, og lidt anden flette teknik. Denne kurv er jeg blevet rigtig glad for, den skal hermed bruges til mit værktøj til pileflet. Remmen er fra Jarpurs gamle trense, lidt alternativ, men med noget som betyder meget for mig, og som har en historie. Elsker at genbruge :-)




Jeg var jo ikke den eneste der var kreativ sidste weekend, Her er det samlede resultat. Min datter Emilie kom også igang med at flette, hun har lavet en kurv, flettet i krukkerne og alle de andre småting.
De små krukker er super søde med lys i udenfor i denne mørke tid. 


Rigtig god dag til jer allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar