Startside

onsdag den 4. december 2013

Smukke origami hjerter.

Min datter har lavet anderledes julepynt til mig. Hun har lavet de skønneste hjerter foldet af avispapir. De er lavet i forskellige størrelser, blevet trådet og hængt op i et hjørne i køkkenet, og det ser bare godt ud. Det giver en hyggelig stemning når hjerterne stille og roligt drejer rundt om sig selv, farverne er rolige, jeg nyder mit hjørne med hjerter fra min Emilie. Her nogle billeder af avis origami hjerterne.







Hvis I skulle have lyst til at lave origami hjerter af avis papir eller noget andet papir har Emilie lavet et lille film klip om hvordan de foldes, klippet kan ses HER
God fornøjelse, håber I alle nyder den skønne december måned.
Hilsner fra Rikke

1 kommentar:

  1. Så fint.
    Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Og så betyder de sikkert ekstra meget,
    når de kommer fra din datter.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet