Startside

fredag den 29. august 2014

Duften af æbler.


Ved indgangen til huset har jeg samlet nogle nedfalds æbler i en skål. De skønneste røde æbler. Når jeg nærmer mig min dør kommer den dejligste duft af røde æbler, og hvor jeg nyder det. Elsker synet af de røde æbler, men duften er helt fantastisk. Jeg synes når synsoplevelser kombineres med duftesansen bliver det helt fantastisk og huskes ofte bedre end "bare" synsoplevelser. Her lidt synsoplevelser fra min indgang, duften kan jeg desværre ikke få ud gennem computeren :-)




Mit Bord ved indgangen er en gammel kabeltrommel, giver et fint råt look.

Hilsner fra Rikke

4 kommentarer:

  1. Ja det er det godt ved denne årstid.... Der er masse af pynt i naturen. Herligt...

    SvarSlet
  2. Ser rigtig hyggeligt og sen sommerligt ud. :-)
    Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte, det er med at nyde sommeren så længe det er muligt.

      Slet