Startside

onsdag den 10. februar 2016

Elsker bare at få pakker....

Også selvom jeg selv har bestilt den 😊
Pakken er fra Yarnfreak.dk, en super lækker garnforretning. Forretningen ligger i Aarhus, jeg har desværre aldrig haft mulighed for at besøge den, men butikken har også en rigtig god webshop, hvor jeg har bestilt garn. 


Farverne er rust og rosa, skal strikke med en tråd af hver, det er en super flot farvekombination. 
Trøjen jeg skal strikke er fra bogen "mer Skappelstrik".



Trøjen på billedet er den jeg skal strikke, uhhh, det kribler i fingrene for at komme igang. 



Og jeg er igang.
Opskrifterne i bogen er lette at gå til, og trøjerne bliver dejlige bløde og vamsede. 
Glæder mig til jeg er færdig, så jeg kan putte mig i min dejlige trøje. 



Rigtig dejlig dag. 

Hilsner fra Rikke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar