Startside

fredag den 1. november 2013

Nøgler....

Har lige fået nye låse og nøgler i alle vores døre, vi havde de helt gamle runde nøgler. Låsen kan bankes ind, så døren kunne åbnes på få sekunder af en tyv, skræmmende. Og ikke nok med det, så var låsene så slidte at vi flere gange har oplevet at børnene har ringet hjemmefra og sagt at de ikke kan låse døren op, det holder ikke, så nu er de alle skiftet og huset er forhåbentligt blevet lidt mere tyveri skikret.

Og når jeg nu er så glad for mine nye låse, så faldt mine øjne på mit nøgleophæng, det skal afgjort laves om snarest. Jeg har i den store google verden fundet inspiration til smukke, praktiske og sjove nøgleophæng, så er det bare at vælge.

Den sjove
Den kreative, og den min søn vil foretrække.



Genbrugs modellen med gamle nøgler.

Vintage modellen 

Den virkelig nuttede.

Eller skabsmodellen hvis det skal se lidt mere ryddeligt ud.


Så er det bare at vælge :-)
God weekend til Jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar