Startside

torsdag den 15. maj 2014

Klar til konfirmation.


Denne weekend har vi to konfirmationer vi skal til. To fester som vi glæder os rigtigt meget til. Tøjet har jeg nogenlunde styr på, kunne dog godt bruge nogle nye sko, men sådan er det jo hver gang :-)
Gaven derimod er klar. Begge ønsker sig penge, det kan jeg også godt forstå, så kan man spare sammen til det man ønsker sig. Men at give en konvolut med penge i, det er ikke lige mig. Her er den første gave som jeg skal give fredag. Et glas med foldede penge og pom pomèr i, i friske farver.


Glas, bånd, pom pom er købt i Søstrene Grene, kortet er et stor manilla kort hvor jeg har stemplet på, stempler er fra Panduro.


Synes selv at det blev til en fin gave, som kan pynte op på gavebordet, som nok bliver fyldt med konvolutter med penge i.


Pengene er bare foldet som en lille vifte, og så fået en clips i så den kan holde sig i den blomster lignende form. Gaven til på søndag mangler jeg lige lidt arbejde på, jeg sætter billeder ind når den er færdig, og det bliver ikke penge i en konvolut :-)
Fortsat god dag til jer alle, husk de varme hveder i aften, mmmmmm.

Hilsner fra Rikke

1 kommentar:

  1. Det ser fint ud! Og det er da meget mere festligt end en flad konvolut.

    Her er hvederne klar :-)

    God weekend til dig!

    SvarSlet