Startside

tirsdag den 3. juni 2014

Sommerhuset


Har idag været ude forbi sommerhuset og få slået græs osv, så vi kan tage derud i weekenden. Det er så skønt at komme derud, hvor al det huslige er ordnet, og der kun skal hygges, laves mad og få et dejligt glas vin. 
Men selvom jeg tager derud for lige at drøne igennem det hele, så er det som om der sker noget inde i mig når jeg åbner bildøren, der er så stille derude, kun lyden af vandet og fuglene der synger, dette blandet med duften af saltvand, elsker det.
Jeg fik taget et par stemnings billeder derude idag, nyd dem og prøv at forbinde dem med lyd og duft som jeg beskrev.

Purløg i blomst

Husløg i hjemmelavet beton skjuler

Skønne farver i solen

Et af mine ynglingsspots

Jordbærnøglering til annekset

Skøn dag og masser af hilsner fra
Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar