Startside

mandag den 16. juni 2014

Ved det lille æbletræ.


Nede ved folden har jeg et lille æbletræ, der er udsigt ned til det når jeg sidder inde i vores drivhus. Jeg har sat en gammel stol dernede, en stol der efterhånden en blevet så mør at man nok ikke skal sætte sig på den. Men trods dens manglende evne til at bære mig, så synes jeg at den er så smuk, og skaber en dejlig stemning nede ved æbletræet.


Og det ser ud til at blive et godt æbleår, det lille træ bærer masser af æbler, skønt, glæder mig til at sætte tænderne i de lækre æbler til efteråret.


Da jeg plantede æbletræet, satte jeg en lille rose for foden af det. Det har jeg også gjort ved de andre frugttræer jeg har. Rosen trives fint op af træet, og det blomstrer så fint for tiden.


Det er med at nyde de skønne haver som er i fuldt flor for tiden.
Brug en masse tid i jeres skønne haver og nyd alle de smukke farver og dufte.

Hilsner fra Rikke

4 kommentarer:

  1. Ja, det er nemlig en skøn havetid Rikke. Jeg nyder roserne for tiden og har som du, også en gammel stol, som jeg nyder synet af. Skaber så fin en stemning. :-)
    Ha´en dejlig uge
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Det ser fint ud med roser for foden af frugt træer... Trives de godt nok... tænker på lys og vand....
    Det ser hyggeligt ud med stolen. De gamle loppefund gør sig super godt rundt i haven.....
    Kram Susanne

    SvarSlet
  3. Ser fint ud på den gamle stol!
    Mange fine æbler....
    Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  4. Roserne trives rigtigt fint ved frugttræerne, da jeg plantede træerne plantede jeg også roserne, så de har haft mulighed for at sætte nogle gode rødder.

    SvarSlet