Startside

onsdag den 11. juni 2014

Tilbage til tastaturet.


En skøn pinse er slut, og hvor har jeg bare nydt den i det skønne vejr. Pinsen bød blandt andet på en tur til Frederiksberg Have, hvor livstilsmessen Mit hjem er mit slot fandt sted, jeg tog afsted med et par søde veninder, ingen mænd, så vi havde masser af tid til at ose rundt og lade os inspirere.



Der var så mange skønne ting at gå og kigge på, men desværre over middag, begyndte det at regne. Så vi besluttede os for at få købt de ting som vi havde udset os, noget var jeg desværre for længe om at beslutte mig om, så det var væk da jeg kom tilbage. Men jeg kom heldigvis ikke tomhændet hjem. Mine fine fund tager jeg billeder af lidt senere.


Jeg fik desværre kun taget et par billeder. Når jeg kommer til de her messer med så mange skønne ting, glemmer jeg alt om jeg godt lige kunne bruge et par billeder til bloggen, det gik først op for mig da jeg blev kølet ned af regnen :-)


Skøn dag med søde piger, og en skøn solrig pinse slut, en pinse fyldt med gode minder.
Lover jeg tager flere billeder næste gang.

Hilsner fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar