Startside

tirsdag den 24. juni 2014

Billige roser fra Bilka !!!!


Jeg har en rose ude foran mit køkken vindue, den er efterhånden ved at være ret stor, på trods af at jeg ikke er særlig sød til at passe den. Når der er tørre perioder glemmer jeg at vande den og når det regner sån lidt mere end normalen vælter der vand ned over den fordi tagrenden over den altid stopper til.
Rosen købte jeg for nogle år siden, en dag jeg var ude og handle ind i Bilka, snuppede jeg en billig rose ned i vognen, og hvor har jeg dog haft meget glæde af den rose.


Den blomster flere gange i løbet af sommeren, og ofte i løbet af vinteren holder den et par roser som jeg kan se gennem vinduet, og de er så smukke også med frost på.


Stor og fyldig med masser af skønne lyserøde roser.


Man kan få mange smukke roser for dyre penge, men man kan også være heldig og finde en god sund rose til billige penge.

Nyd den dejlige sommer.

Hilsner fra Rikke


1 kommentar:

  1. Hvor er den sød din rose - og hvor står den et fantastisk sted....
    Ja det behøver ikke altid at være dyrt, for at være godt.... Man holder næsten mere af et røverkøb...
    God aften til dig

    SvarSlet