Startside

torsdag den 12. juni 2014

Gode sager


Som lovet et par billeder af de gode sager jeg fik købt mig i Frederiksberg Have i pinsen


En smuk chokoladeblomst, den passer rigtigt fint ned i den gamle zinkspand, den havde jeg i forvejen.


Den skønneste farve, og så dufter den af chokolade, lidt farligt når man som jeg elsker alt med chokolade.


Et fint gammelt fad. Det kan enten plantes helt til, eller som jeg har gjort, pyntet med en enkelt pletter i luften og stearinlys, i stager af beton. Ligner lidt en af de der store kapsler man for mange år siden havde hængende på væggen i den hjemmelavede bar nede i kælderen….. Men det er det ikke, der står heller ikke Tuborg på.


Et tæppe i rosa farver, tæpper kan man aldrig få for mange af :-)



Og tilsidst et par trisser, som ligger fint ved siden af mine fingerbøl og andre gamle syting.
Synes jeg fik mig nogle gode ting med hjem. Men jeg fik også nydt den smukke have og nød selskabet af to søde piger. Glæder mig til næste år, der tager vi derind igen.
God dag til jer allesammen.

Hilsner fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar