Startside

mandag den 17. marts 2014

Nyt halstørklæde på 30 min.


Mig og min datter har flere gange stødt på et link hvor man på 30 min kan strikke et halstørklæde, uden strikkepinde. Det måtte jo prøves. Søndag kørte vi ud og købte garn, og så var det bare med at komme igang.


Man bruger sine arme som strikkepinde, så maskerne slås op, på armene, og så skal der bare strikkes, på samme måde som når man strikker med pinde. 



Og det går hurtigt, for strikkepindene er jo store.


Det tog os lidt mere end 30 min, men det var første gang vi prøvede at strikke med vores arme. Hyggeligt lille projekt, som alle kan finde ud af. Her det færdige resultat.



Her et link til hvordan man strikker et halstørklæde på 30 min, god fornøjelse.

Hilsner fra Rikke

4 kommentarer:

  1. Hvor sjovt. Det er da et ret fint halstørklæde! Og en yndig datter :-)

    SvarSlet
  2. Waaaawwwww et sejt halstørklæde.... Jeg er i gang med at strikke en Sara Lund sweater, - det er dog knap så store pinde.... Men hyggeligt alligevel

    SvarSlet
    Svar
    1. Et lidt større projekt, rigtig flot sweater. Det er bare hyggeligt at strikke.

      Slet