Startside

mandag den 21. april 2014

God påske 


Påsken er ved at være slut. Vi har hjemme hos os haft en skøn påskeferie. Haft besøg af gode venner og familie, fået en masse lækker mad, grinet og hygget. Jeg har fået flettet et par kurve med min flette veninde, og et fugle foderhus er ved at blive færdigt.


Flere af mine krukker har jeg fået plantet til og jeg nyder at gå rundt og kigge på de smukke farver.


Baljen her gemmer på en lille bitte ugle som titter frem mellem blomsterne, jeg har støbt den i beton.


Og så er der en af de gratis glæder, Bellis i græsplænen, den skønneste lille blomst som lyser op blandt alt det grønne og minder mig om at sommeren er nær og vi går den skønneste tid i møde.


Håber i også har haft en skøn påske. Nu banker hverdagen på og jeg er tilbage ved min computer igen.

Hilsner fra Rikke

4 kommentarer:

  1. Fine billeder. Velkommen tilbage til hverdagen :-)

    SvarSlet
  2. Tak for kigget .... hyggelig blog du har....

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Susanne, dejligt du kigger forbi. Og i lige måde, skøn blog du også har, og ikke mindst din shop, nok godt vi bor langt væk fra hinanden, det ville ha været dyrt for mig :-)

      Slet