Startside

torsdag den 3. april 2014


Dejlige forår.

Der er ikke noget bedre end forår. Jeg elsker at gå rundt ude i min have og pynte op med blomster og nips. Jeg har her på det sidste hygget mig med at støbe ting i beton, en rigtig hyggelig hobby.




Her er mit fuglehus som jeg flettede fornyligt pyntet med hø, stedmorblomst og noget af det jeg har støbt i beton.


Jeg har støbt kogler og æg i beton.


Æggene er støbt i hønseæg, det vil jeg vise i et andet indlæg hvordan man kan gøre det.



Idag har solen skinnet så skønt, og så er det bare med at nyde det. Jeg skyndte mig at blive færdig med mit arbejde idag og komme ud i haven og jeg kan kun sige som der står på hjertet LOVE IT.
Hilsner fra Rikke

2 kommentarer:

  1. Fine betonting du har støbt. Det er sjovt at støbe, men endnu sjovere at bruge tingene i fine stilleben i haven. Det ser rigtig dejligt ud.

    SvarSlet
  2. Mange tak Anette. Er blevet ret vild med at støbe i beton, og ja, det er det sidste der gør en rigtig glad, at lave stilleben.

    SvarSlet