Startside

onsdag den 9. april 2014

Pip pip……

Jeg har fået en fugl. Ikke en der skal passes med mad, vand og rengøring, bare en smuk pyntefugl i stentøj, og jeg er rigtig glad for den.


Min datter Emilie og jeg har været på keramik kursus. Jeg troede det ville være sååå nemt, men det var det ikke. Det jeg lavede på drejebænken blev skævt og er ikke værd at vise frem. Jeg tror jeg har set for meget Ghost med Patrick Swayze, hvor Demi Moore sidder ved sin drejebænk……… i kender nok resten.
Men det var super hyggeligt og Emilie fik lavet en smuk blå fugl, som passer rigtigt fint til mine Sifonflasker.


Fuglen tog hende et par undervisnings gange at få lavet, og jeg synes den er fin. Derudover fik hun også drejet nogle ting, og de blev en del flottere end det jeg lavede, jeg må indrømme jeg fandt min overmand/kvinde her, men det er også ok :-)

Rigtig god dag til jer allesammen, må solen skinne på jer.
Hilsner fra Rikke

6 kommentarer:

  1. Det er en meget fin fugl! Og det er faktisk ret hyggeligt når ens børn er dygtigere end en selv til ting ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er lidt sjovt når man bliver overhalet, men også dejligt.

    SvarSlet
  3. Jeg syntes det er en meget meget smuk fugl hun har lavet. Den svæver så fint dér i vindueskarmen.
    Det er dejligt at være afsted til sådan noget sammen.... uanset hvordan resultatet af arbejdet bliver :-)
    Mange hilsner Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sætter også meget pris på vores ture sammen, nyder det. God påske.

      Slet