Startside

mandag den 20. januar 2014

En skøn weekend.


Har haft en skøn weekend. Fredag var vi hjemme og spise hos min søde moster. Fik lækker mad og altid glad og godt selskab. Lørdag gik turen til Fyn, vi var på besøg i nogle rigtig gode forretninger med brugskunst og loppefund, fik købt nogle skønne ting, det vil jeg fortælle om en anden dag og vise mine fund. Efter rundturen på Fyn tog vi forbi nogle af vores venner som bor i Aarup. Havde her en hyggelig eftermiddag og aften, men god mad og drikke og det bedste selskab.
Til værtindegave begge dage havde jeg købt et smukt glas i kræmmerhuset i Slagelse. Jeg havde bagt nogle af min ynglings småkager, chokolade cookies og fyldt glasset op med dem. Så det blev en gave lavet med kærlighed.


Hilsner fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar