Startside

fredag den 24. januar 2014

Skønne fund.


Sidste weekend var jeg på tur til Fyn, et af stederne jeg besøgte var Romantikken.net
En skøn shop med en rigtig god stemning. Jeg var fuldstændigt sat tilbage til min barndom, hvor jeg som lille pige var hjemme hos min mormor og morfar eller farmor og farfar. Masser af ting som mindede mig om dengang, møbler, nips rigtig mange fine ting. 
Jeg faldt for et gammelt isskab, en musselmalet tallerken og en fransk flaskeholder. 
Skabet og tallerken er kommet ud i vores sommerhus, her er et par billeder af mine fine "nye" ting jeg tog da jeg var ude i sommerhuset idag.

Isskabet, det skal bruges til at opbevare sko i, man må tænke alternativt når man bor på få m2



Jeg er vild med den lukke mekanisme


Her den fine musselmalede tallerken fra Villeroy & Boch, den skal garanteres bruges til at servere noget lækkert på her til sommer :-)


Og så en gå tur i den friske havluft, helt fantastike farver ude ved vandet idag, mig og Bella nød vores tur, det var ren terapi.




Rigtig god weekend til jer allesammen.
Hilsner fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar