Startside

onsdag den 1. januar 2014

Godt nytår

Til alle jer skønne mennesker. Håber i har haft en skøn nytårs aften og er klar til at tage fat på 2014. Jeg stod op her til morgen mens alle de andre sov. Hestene skulle ud på folden og de skulle fodres. Bella vores hund kom også ud en tur og inspicere grunden, efter nytårs aftens raket skyderi.

Jeg bagte boller til min skønne familie her til morgen, så der duftede skønt i hele huset, da de stod op. Jeg sidder nu inde i stuen med mine boller, en kop the og min computer. Tv er tændt, jeg har sat mig godt til rette i min ynglings stol med min dyne, og jeg tror ikke jeg når mere idag, jeg bliver her resten af dagen. 


God dag til jer allesammen. Håber 2014 vil blive et lykkebringende år.
Hilsner fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar