Startside

fredag den 31. januar 2014

Kender i det…..


Sidder ved morgenmaden, min dag er planlagt med arbejde, indkøb oma.
Så siger min søn, min lærer synes bare at det er så fint af dig at du både vil lave noget mad og kage til os i aften hvor vi skal holde klassefest.

Oh my god

Det havde jeg fuldstændigt glemt, jeg havde sagt ja til det for lang tid siden, nok en dag hvor jeg var virkelig overskudsagtig, og det var jeg ikke idag. Men jeg havde lovet at komme med noget, så det var bare med at komme igang. Det blev den nemme løsning, pølsehorn, noget sundt i form af agurker og gulerødder. Små cupcakes med slik på, det må være en sikker vinder hos en flok 10 årige.




Nu er han til fest, og mon ikke de drøner rundt som en gal. Festen er nytårstaffel, så de skal også holde tale for hinanden, er sikker på de får en skøn aften.
Skiltet ved pølsehornene er vi nød til at sætte på, da der er flere muslimske børn i klassen, men når vi gør det på denne måde kommer alle fra klassen til festen og det er bare super.

Hilsner fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar