Startside

lørdag den 11. januar 2014

Så blev kurven færdig.


Som jeg fortalte i et tidligere indlæg, har jeg, når jeg kunne slippe af med det gået ud og flettet på min kurv, og nu er den blevet færdig. Når man går igang med at flette har man gerne en ide om hvordan kurven skal ende med at se ud, men ofte bliver resultatet ikke som først planlagt, og det blev det heller ikke denne gang. Kurven blev stor og flot,  og jeg er blevet ret glad for den. Den har fået en plads i min stue under mit konsolbord.




Kurven kunne for eksempel bruges til en hyggelig tur med manden…..
Her er den fyldt med lidt let og lækkert, flute og vin.


Så er spørgsmålet bare, hvad skal jeg flette næste gang ?. Dejligt at blive færdig med et projekt, men glæder mig også til at komme igang med et nyt. Jeg skal på flette kursus om 14 dage og lære nye flette teknikker, glæder mig.


Håber i nyder resten af weekenden.
Hilsner fra Rikke

4 kommentarer:

  1. Det er du da dygtig til! Hvor er den vellykket :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Nana, jeg er også rigtig glad for den.

      Slet
  2. Den er super flot, Rikke.
    Kan godt forstå at du er glad for den.
    Ville ønske jeg kunne lave sådan en selv.
    Fortsat god søndag.
    Kram Jeanette

    SvarSlet