Startside

torsdag den 16. januar 2014

Nyt til mig fra Cath Kidston.


Har idag fået lidt nyt fra Cath Kidston med posten. Skønt, elsker at få lidt nye sager, som kan pynte og som kan gøre en simpel kop the med tørre kiks til en smuk ting.
Fik idag the skeer, en tallerken og et penalhus. Alle ting smukke. Tallerken og skeer passer fint med mine Green Gate kopper.



De lækre cookies er væk nu, dem klarede mig og Emilie.


Og hvad skal sådan en gammel kone som mig så bruge et penalhus til ?
Jeg har ofte min computer og arbejde med mig, fx når børnene er til sport eller når vi tager ud i sommerhuset, og min kuglepenne osv ligger altid i bunden af min taske og roder rundt, nu kan jeg finde det hele i mit smukke Cath Kidston penalhus :-)


Ønsker jer alle en fortsat skøn dag. Husk at omgive jer med smukke ting og skønne mennesker der gør os glade, for livet er smukt 


Hilsner fra   Rikke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar